Vi behöver dig för att det ska bli ett lyckat Sylvesterlopp för såväl löpare som för alla som kommer vara funktionärer!
På själva tävlingsdagen lör.31/12 är då vi har flest uppgifter vi behöver hjälp med. Men även dagarna innan och efter behöver vi hjälp med olika uppgifter. Skriv gärna i kommentarsfältet vad du kan hjälpa till med.
Om du inte redan anmält dig - gör det gärna!
Hör av dig till Maya Hundal om du har frågor eller funderingar!
Arbetsgrupper
1. Tävlingsledning & Funktionärer [Maya Hundal]
2. Banchef, flaggvakter, km-skyltning etc [Anders Kadmark & Ivan Delmon]
3. Tävlingsadministration (anmälan, nummerlappar, tidtagning, resultat) [Stefan Litzén]
4. Marknadsföring (kommunikation, information om loppet, innan och efter) [Jonathan Lock & Linnea Johanson]
5. Vätska (blanda vätska och bemanna stationerna) [Jan-Erik Lind]
6. Start & mål (markering för startgrupper, banda av delar av banan, bygga om för målgång m.m.) [Aina Edgren och Bibbi Lind]
7. Logistik (transporter, inkl. lastning och lossning) [Martin Yttring & Mats Perelius]
8. Tävlingscentrum, (pappa golvet dagen innan tävling, nummerlappsutdelning m.m) [VAKANT]
9. Sponsorer, [Aarne Pikerpöld]
Anmäl dig här!